دانستنی های پوکر, وسایل پوکر

برای پوکر چی نیاز داریم؟

برای پوکر چی نیاز داریم؟

برای پوکر چی نیاز داریم؟

برای پوکر چی نیاز داریم؟ حتما می دونید که بازی پوکر دارای استانداردهایی است و این استاندارد سازی ها برای جذاب تر و اصولی شدن سبک بازی می بایست رعایت شود. لطفا و با احترام تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با کلی وسیله جذاب و منوع بیشتر آشنا شوید. 

برای پوکر چی نیاز داریم؟

 

چیپ پوکر

اولین چیزی که برای بازی پوکر نیاز دارید ژتون پوکر است. ژتون یا چیپ دیسک های کوچک رنگی است که حکم پول را در بازی شما دارند. شاید شما به پاسور پوکر سایز یا قالی یا محصولات دیگر خیلی نیاز ضروری نداشته باشید اما تراشه ها مهمترین وسیله در بازی پوکر محسوب می شوند. 

خرید، قیمت و مشاهده انواع چیپ و ژتون پوکر
پاسور پوکر

پاسور پوکر سایز یا با نام جامبو ایندکس پاسوری است که از لحاظ ابعاد و اندازه در عرض کارت و خالها دارای طراحی مخصوص پوکر است. این کارتها معمولا در برندهای اصل طراحی شده. این پاسور در عرض کمی بزرگتر از سایزهای استاندارد است و خالهای بزرگتری را دارا هستند. همچنین به جای 4 خال روی هر کارت 2 خال در کنج آن مشاهده می شود. مزایای این کارت در بازی دید راحت شما به جهت برنداشتن کارت از روی میز و افشای اتفاقی است.

خرید، قیمت و انواع پاسورهای پوکر سایز 
قالی و پارچه رومیزی

درست است که شما برای بازی نیاز به میز دارید اما گاهی به دلیل صرفه جویی در هزینه و کمبود فضا می توانید با خرید هر نوع پارچه مخصوص پوکر که متریال به خصوصی دارند روی هر نوع میزی یا حتی روی زمین، استفاده نمایید. مزایای استفاده از قالی یا رومیز حرکت راحت کارت و تراشه هاست، همچنین پاسورهای شما به مرور با برخود با سطح خشن و غیر استاندارد، دچار آسیب پذیری و رنگ رفتگی نمی شوند.

خرید، قیمت و انواع ماهوت و پارچه پوکر
برزن پاسور

جدا از پوکر برای هر نوع بازی کارتی برزن وسیله کاربردی ای است که پاسورها را اصولی مخلوط کرده و بر می زند. استفاده از این وسیله هم دوام پاسورهای شما را بالا می برد هم از چینش کارت و تقلب جلوگیری می کند. 

نکته: این مورد را در نظر داشته باشید که نوع بر زدن کارتهای پوکر سایز کاملا متفاوت از کارت ها در سایز استاندارد است. 

خرید، قیمت و انواع برزن پاسور
جا کارتی

جا کارتی یا کارت شو وسیله ای است که پاسورها را داخل آن قرار داده و با هلدر موجود در آن امکان برداشتن کارت به صورت تکی را فراهم می کند. مزایای استفاده از این محصول هم باعث دوام کارت ها، افشا و دیدین لحظه ای توسط متقلبین و جلوگیری از تقلب است.

خرید قیمت و مشاهده انواع جاکارتی پاسور

مواردی که در بالا ذکر شد مهم ترین ابزار بازی پوکر هستند که قطعا حذف آن ها شما را از یک بازیکن حرفه ای و استاندارد سازی بازی پوکر، دور می کند.

 

راه های ارتباطی با فروشگاه چیپ و وسایل پوکر

1- پیج یک اینستاگرام ما    

2-پیج دو اینستاگرام ما 

3- فروشگاه رسمی ما   

4-کانال تلگرام ما      

5-ارتباط با ادمین مجموعه 

6- ارتباط با متخصصین از طریق واتساپ  

7-ورود به چنل یوتوب 

نحوه خرید چیپ و وسایل پوکر

تنها کافیست پکیج و محصول خود را از فروشگاه، کانال تلگرام و یا پیج اینستاگرام انتخاب کرده (فروشگاه خرید مستقیم) و برای متخصصین ارسال نمایید. اگر ساکن تهران و حومه هستید محصول شما همان روز و کمتر از چند ساعت در محل تحویل داده خواهد شد. اگر ساکن شهرهای دیگر ایران هستید پروسه ای بین 24-48 ساعت کاری را در نظر داشته باشید. 

مشاوره خرید جهت هدیه

ما در پوکر شاپ و فروشینا تعطیلی نداریم
برای اطلاعات بیشتر از نحوه خرید و قیمت ها با متخصصین ما در ارتباط باشید
فقط روی شماره زیر کلیک نمایید
00905378525020

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *