فروشگاه معتبر پاسور, وسایل پوکر

پاسور Bicycle اورجینال و اصل

پاسور Bicycle اورجینال و اصل

پاسور Bicycle اورجینال و اصل

پاسور Bicycle اورجینال و اصل،  را تنها از فروشگاه های معتبر در ایران تهیه کنید. فروش تضمینی انواع پاسور های اصلی Bicycle در بالاترین تنوع و کیفیت. متاسفانه به دلیل مسایل مختلفی دسترسی به پاسور های اصل در ایران کمی سخت است و برخی فروشگاه ها به دلیل سود بیشتر پاسورهای فیک این برند را با مبلغ اورجینال عرضه می کنند. این در شرایطی است که شاید تشخیص فیک از اورجینال این نوع کارت ها برای همه قابل لمس نباشد. 

فروشگاه معتبر پاسورهای اصل

ما در این مقاله فروشگاهی معتبر را به شما معرفی خواهیم کرد تا با خیال راحت بتوانید انواع پاسورهای اورجینال و اصلی را در برندهای متفاوت از آنجا تهیه کنید و از بازی کردن با پاسورهای اورجینال لذت ببرید.

در این مجموعه بالاترین کیفیت و تنوع محصولاتی بی نظیر را شاهد خواهید بود. که از بالاترین کوالیتی برخوردارند و قطعا کارهای اورجینال را در اختیار تان قرار می دهند و ضمانت کالای خود را تضمین می کنند.

فروشگاه معتبر پاسورهای اورجینال و اصل 

پاسور Bicycle اورجینال و اصل

 

خصوصیات کارت های Bicycle

-طراحی و نقوش

طرح و نقش این پاسور الهام گرفته از برخی وقایع تاریخی، آفرینشی و مناسب هر سلیقه و حیطه ای می باشد که بسته به عواطف و سلیقه هر فرد می باشد. طرح اصلی آن فرشته ای سوار بر دوچرخه است. این طرح و نقش ها روی کارت به صورت لیزری می باشد. 

-متریال پاسور Bicycle

جنس ورقها چند لایه کتان است که با چسب های گیاهی روی هم پرس می شوند. جوهرهای به کارت رفته در ورق ها از موادگیاهی غیر سمی است برای محدود کردن اثرات زیست محیطی وتضمینی جهت ایمنی مصرف کننده می باشد. 

-نوع برش کارت های بایسیکل 

هنگامی که کارت های بازی چاپ می شوند، از طریق یک دستگاه برش دقیق ارسال می شوند که آنها را به “ورق های برش نخورده” تقسیم می کند. هر یک از این “ورق های برش نخورده” یک دسته کامل از 56 کارت را در 7 ردیف منظم 8 کارتی نشان می دهد. از آنجایی که یک دسته استاندارد از کارت های بازی دوچرخه دارای 52 کارت و 2 جوکر است، اغلب کارت های تبلیغاتی ویژه برای اشغال این 2 نقطه آخر گنجانده می شود. در دسته‌های کارت‌های سفارشی، گاهی اوقات کارت‌های اضافی با جوکرهای اضافی یا کارت‌های گاف انحصاری جایگزین می‌شوند.

انواع پاسور بایسیکل Bicycle

1- پوکر سایز با نام Jumbo Index در ابعاد 8.9 × 6.4 سانتی متر

2- استاندارد یا bridge size با ابعاد 8.9 در 5.7 سانتی متر

عکس پاسورهای بایسیکل اصل

 

خرید پاسور های اورجینال 
برای خرید این برند خاص با کیفیت اصل و 100 درصد ارجینال و اطلاع از قیمت پاسور از طریق یکی از راه های زیر اقدام نمایید.

1- آدرس اینستاگرام ما 

2- ارتباط با متخصصین از طریق واتساپ خطوط زیر ⇓

00905378525020
0037455762979

3- فروشگاه آنلاین و وب سایت رسمی ما 

4- لینک کانال تلگرام 

نحوه خرید محصولات 

تنها کافیست با یکی از راه های ارتباطی بالا با متخصصین ما که 24 ساعته پاسخگوی شما هستند در ارتباط باشید. سپس بعد از انتخاب محصول مورد نظر محصول خود را در سریعترین زمان ممکن بسته به موقعیت خود در ایران، خرید و تحویل بگیرید. امتیاز ما جلب رضایت، محصولات موجود و تحویل فوری و تنوع بالا با بالاترین کیفیت است. 

برای مشاهده انواع چیپ و ژتون پوکر اینجا کلیک نمایید

داغ ترین ، جذاب ترین ،هیجانی ترین بازی های رومیزی با مجموعه فروشینا 
آدرس اینستاگرام
کانال تلگرام
⇑برای ورود به کانال تلگرام و آدرس اینستاگرام فقط بزن روش⇑

ارتباط با متخصصین ما از طریق پیامک واتساپ 

00905374525641 

00905378525020 

⇑ واتساپ بزن روش⇑

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *