فروشگاه معتبر پاسور

کارت های بایسیکل

کارت های بایسیکل

کارت های بایسیکل، کارت هایی دوست داشتنی در انواع طرح ها می باشد که نظر همه کسانی که به بازی های کارتی علاقه مند هستند را به خود جلب کرده است. این کارت ها در تردستی، حکم، شلم، رامی، پوکر و انواع بازیهای کارتی دیگر مورد استفاده قرار می گیرد که به دلیل تنوع بالا در طرح و رنگ علاقه مندان بسیاری دارد. 

شرکت و کمپانی کارت های بایسیکل Bicycle

این کارت ها با نام رسمی Bicycle در سال 1885 توسط شرکت چاپ ایالات متحده امریکا نام گذاری شد. علت این نام به دلیل بازتاب محبوبیت دوچرخه در پایان قرن نوزدهم انتخاب شد. 

در سال 1894 این شرکت  به شرکت کارت بازی ایالات متحده (USPCC) تبدیل شد که برترین کارت های بازی را در سراسر دنیا تولید می کند. 

این شرکت اکنون در ارلانگر، کنتاکی مستقر است.

USPCC

USPCC مخفف United States Playing Card Company یک تولید کننده و توزیع کننده بزرگ کارت های بازی آمریکایی است. این شرکت در سال 1867 با نام Russell, Morgan & Co. تأسیس شد و در سال 1885 در تجسم فعلی خود تأسیس شد. این کمپانی کارت های بازی جدید و سفارشی و سایر لوازم جانبی کارت بازی مانند تراشه های پوکر را نیز تولید می کند.

کارت های بایسیکل

خط تولید کمپانی USPCC

 Bicycle, Bee, Tally-Ho, Congress, Aviator, Aristocrat, Mohawk, Maverick, KEM, Hoyle and ،Fournier.

برای مشاهده و خرید انواع پاسورهای Bicycle اینجا را کلیک نمایید

طرح های بایسیکل

کارت های Bicycle از الگوی عرشه فرانسوی پیروی می کند که شامل 52 کارت و دو جوکر است. علامت تجاری Bicycle بر روی ACE of spes چاپ شده است. این کارت ها با شاخص های استاندارد پوکر سایز [8.9 × 6.4 سانتی متر] با نام “Jumbo Index” و استاندارد [8.9 در 5.7 سانتی متر] با نام bridge size و کارت های Lo Vision که برای افراد کم بینا طراحی شده است. انواع دیگر کارت ها با پشت، اندازه ها، رنگ ها و طرح های سفارشی متفاوت برای ترفندهای جادویی و به عنوان چیزهای جدید و کلکسیونر تولید می شوند.

انواع طرح های پاسور بایسیکل با قیمت 

 

داغ ترین ، جذاب ترین ،هیجانی ترین بازی های رومیزی با مجموعه فروشینا 
آدرس اینستاگرام
کانال تلگرام
⇑برای ورود به کانال تلگرام و آدرس اینستاگرام فقط بزن روش⇑

ارتباط با متخصصین ما از طریق پیامک واتساپ 

00905374525641 

00905378525020 

⇑ واتساپ بزن روش⇑

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *